Order & Beställning
Hur vet jag om min order har blivit mottagen?
Så fort din order är registrerad kommer du att få en orderkvittens till din e-mailadress. Därefter kommer vår Kundtjänst snarast möjligt att skicka en orderbekräftelse med orderns leveranstid till din e-mailadress.
Pengarna är dragna från mitt konto men jag har inte fått någon orderbekräftelse via e-post?
Kontrollera att orderkvittensen och/eller orderbekräftelsen inte har fastnat i ditt spam-filter. För att säkerställa att e-post inte fastnar i spam-filtret bör domänen roswi.se godkännas som en betrodd avsändare.
Om du inte hittar någon e-post som fastnat i ditt spam-filter kan du logga in i webbshopen och kontrollera statusen för din order. Du kan även kontakta oss så hjälper vi dig till rätta.
Hur gör jag om jag vill komplettera eller ändra min order?
Det bästa är att du kontaktar oss om du vill komplettera eller ändra din order. Har den inte skickats från oss kan vi samleverera din komplettering.
Hur gör jag om jag vill avbryta en order som jag lagt?
Ring oss så snabbt du kan så att din order inte hinner skickas iväg. Du når oss på nummer 08 505 665 00.
Jag får ett felmeddelande när jag ska lägga en order - hur gör jag?
Kontakta oss så hjälper vi dig.
Hur kan jag se status på en redan lagd order?
För att se statusen för en order så kan du logga in i webbshopen och titta under Mina sidor.
Hur lång är er leveranstid?
Om vi har varorna i lager och du lägger ordern innan 11.00 på en vardag så skickas de från oss samma dag. För varor som vi inte har i lager anger vi leveranstiden på den orderbekräftelse som du kommer att få skickad till dig från vår Kundtjänst.
Hur vet jag om min order har levererats från Roswi?
Du kan logga in i webbshopen och följa statusen för din order under Mina sidor.
Vart vänder jag mig med fakturafrågor?
Maila din fakturafråga till info@roswi.se, vi svarar så fort vi kan.